Incepator.ro
  Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Prezinta-te
 Incepator - Forum : Administrative : Prezinta-te
Message Icon Topic: Marius Post Reply Post New Topic
Author Message
Radiation
Newbie
Newbie

Online Status: Offline
Quote Radiation Replybullet Topic: Marius
    Posted: 26/Februarie/2010 at 13:20
Salut tuturor. Sunt Marius, am 22 de ani, locuiesc in Bucuresti (zona Maica Domnului), am terminat facultatea de Finante si Banci anul trecut, iar de 4 ani lucrez ca operator pc. Inca de cand am implinit 18 ma gandeam sa dau de carnet, dar am tot amanat din cauza bacului, job-urilor, sesiunii si tot amanam. Cam de 2-3 saptamani intru zilnic pe acest forum si am aflat multe lucruri pe care nu le stiam. In ultima luna am pus ceva banuti deoparte, putin peste 1300 lei, iar zilele urmatoare as vrea sa ma inscriu, insa nu stiu ce scoala sa aleg, in zona Maica Domnului-Bucur Obor sunt 3 scoli din cate am observat (trafic auto, select auto si auto modifar), dar nu stiu pe care sa o aleg, asa ca o sa am nevoie de cateva pareri si sfaturi din partea voastra.
Ca material de lectura mi-am cumparat cartea de la National, aceasta din 2010, iar de cand am descoperit forumul, fac zilnic cate 2-3 chestionare si cu toate ca nu m-am apucat de citit din carte, reusesc sa fac 15-20 de puncte.

Multumesc frumos si sper sa ma primiti printre voi cu placere :)
IP IP Logged
Ameriknu
Senior Member
Senior Member

Quote Ameriknu Replybullet Posted: 26/Februarie/2010 at 14:06
Bun venit printre noi Radiation!
In legatura cu scolile acelea, nu cunosc, nu comentez.
Mai mult, sfatul meu este sa faci chestionare dupa ce inveti legea ca sa te evaluezi.
Categoria B din 10.06.2009
IP IP Logged
exercitii
Instructor
Instructor

Quote exercitii Replybullet Posted: 26/Februarie/2010 at 16:36
Ameriknu v-a răspuns foarte corect.