Incepator.ro
  Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Practica
 Incepator - Forum : General : Practica
Message Icon Topic: Parcare laterala Post Reply Post New Topic
<< Prev Page  of 4 Next >>
Author Message
buby82
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18/Septembrie/2012
Online Status: Offline
Posts: 52
Quote buby82 Replybullet Posted: 27/August/2013 at 08:48
Originally posted by exercitii

Preocuparea de a descrie fiecare fază a parcării laterale este lăudabilă dar, în textul de mai sus, s-a comis o greșală, fiindcă lipsește o etapă.



Da, eu asa am fost invatat in scoala si imi iese laterala, ma gandesc ca etapa care ar lipsi ar putea fi: - pe tot timpul executarii manevrei, trebuie urmarit traficul de masini sa nu ai surprize neplacute ( lovit masinile care te depasesc pe banda 2 sau care vin din sens opus). Eu nu sunt instructor, incerc sa expun unor colegi ceea ce am invatat in scoala, si daca pot fi de ajutor cu informatii ma bucur! Daca gresesc, accept sa invat de la cei experimentati in ale teroiei si condusului!

PS: Permis de Pitesti, 15 nov 2012.
IP IP Logged
exercitii
Instructor
Instructor


Joined: 02/Ianuarie/2007
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 748
Quote exercitii Replybullet Posted: 27/August/2013 at 11:43
Etapele unei parcari laterale, plecând de la cele scrise de dv:
1. Semnalizare dreapta si aliniere langa masina in spatele careia vrei sa parchezi, un pic mai in fata cu 1 m.
2. Avarii si dai usor in spate pana vezi pe geamul dreapta spate stopul masinii parcate. Oprești. Precizare: Locul pe unde vezi acum stopul mașinii parcate este mijlocul geamului dreapta spate. Virezi maxim dreapta.
2b. Dai iarăși usor in spate pana ajungi cu colțul geamului fața, opus oglinzii, in dreptul reperului (stopului dupa care ai facut primele manevre). Atunci s-a format unghiul de 45 gr. Opresti.
3. Virezi stânga până se îndreaptă roțile si dai în spate până oglinda ajunge în dreptul reperului amintit.
4. Virezi maxim stanga si dai usor cu spatele, până reușești.
Ing. Ilie Ciolac
exercitii.ciolac.com: Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "
IP IP Logged
oviban
Newbie
Newbie


Joined: 07/August/2013
Online Status: Offline
Posts: 2
Quote oviban Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 05:25
La Logan schimbarea vitezei din 2 in 1 la logan simt ca intra greu, procedez eu gresit? E foarte incomod. La ce turatie sau cum sa fac sa scap de aceasta problema?
IP IP Logged
UNHleaSHD
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28/Mai/2011
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 139
Quote UNHleaSHD Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 05:41
Opresti pe loc.
06/04/12 - Cu o saptamana inainte de Vineri 13.
IP IP Logged
exercitii
Instructor
Instructor


Joined: 02/Ianuarie/2007
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 748
Quote exercitii Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 06:02
Originally posted by oviban

La Logan schimbarea vitezei din 2 in 1 la logan simt ca intra greu, procedez eu gresit? E foarte incomod. La ce turatie sau cum sa fac sa scap de aceasta problema?


În mers:
Scoți din treapta 2-a, ridici complet piciorul stâng de pe pedala ambreiajului, accelerezi și menții piciorul drept pe pedala accelerației, apeși ambreiajul și introduci schimbătorul în treapta 1, apoi eliberezi pedala ambreiajului.


Edited by exercitii - 20/Septembrie/2013 at 10:21
Ing. Ilie Ciolac
exercitii.ciolac.com: Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "
IP IP Logged
UNHleaSHD
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28/Mai/2011
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 139
Quote UNHleaSHD Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 06:23
Io zic, ca-i da la ture de-l termina, daca accelereaza cu ambreiajul calcat.
06/04/12 - Cu o saptamana inainte de Vineri 13.
IP IP Logged
exercitii
Instructor
Instructor


Joined: 02/Ianuarie/2007
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 748
Quote exercitii Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 10:13
D-l Oviban va avea grijă cu accelerația; așa cum aveau grijă multe generații de șoferi de pe timpul când schimbătorul nu avea sincronizatoare. Ei numeau această metod㠄dublu ambreiaj”, metodă care nu a intrat încă în istorie.
Ing. Ilie Ciolac
exercitii.ciolac.com: Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "
IP IP Logged
UNHleaSHD
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28/Mai/2011
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 139
Quote UNHleaSHD Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 10:55
Ba da, e intrata in istorie. Cel putin in grupul meu de cunostiinte ( 20-30 de ani), se cunoaste metoda de dubla debreiere. Metoda care am vazut-o si la un instructor pentru categoria D, executata pe un Ikarus. Dar executata in alt fel, nu cu acceleratia apasata, ci cu spritzuri la punctul mort.
06/04/12 - Cu o saptamana inainte de Vineri 13.
IP IP Logged
exercitii
Instructor
Instructor


Joined: 02/Ianuarie/2007
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 748
Quote exercitii Replybullet Posted: 20/Septembrie/2013 at 11:07
Bravo! Această postare vă conduce în istorie.
Ing. Ilie Ciolac
exercitii.ciolac.com: Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "
IP IP Logged
Shummy20
Newbie
Newbie


Joined: 25/Noiembrie/2014
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 12
Quote Shummy20 Replybullet Posted: 25/Noiembrie/2014 at 09:22
Nu exista reper pentru unghiul de 45 grade. Trebuie sa il deduci. Sa formezi un V cu masina in spatele careia urmeaza sa parchezi.
IP IP Logged
<< Prev Page  of 4 Next >>
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 
Incepator.ro